Заголовок сторінки

З початку цього року ПАТ «Черкасиобленерго» запровадило послугу з SMS-інформування споживачів Черкаської області про планові позапланові/аварійні відключення електроенергії. Повідомлення надсилаються з метою вчасного попередження та інформування громадян. Так, за півроку абонентам Черкащини надійшло майже 70 тисяч SMS.Послугу з SMS-інформування запровадили задля зручності споживача, уникнення непорозумінь та вчасного надання інформації про проведення спеціалістами ПАТ "Черкасиобленерго" необхідних робіт, у зв'язку з чим має бути тимчасово відключено електропостачання. Оперативною інформаційною підтримкою можуть скористатися усі без виключення абоненти, у яких є мобільний телефон, не зважаючи на те, чи під’єднаний він до мобільного інтернету. Крім того інформаційні розсилки є безкоштовними і надходять безпосередньо до споживачів, які проживають за адресами, де заплановано відключення з конкретним повідомленням дати і часу.

За словами начальника кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Даніїла Гулака нині постійно розширюється база споживачів, яким надходять SMS-повідомлення.

- Підключити SMS-інформування дуже просто. Достатньо зателефонувати до кол-центру 24/7 за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328 та повідомити про бажання отримувати такі інформування. Електронна база автоматично зчитує особовий рахунок, адресу споживача та номер телефону, а також додає споживача до автоматичної розсилки повідомлень. Якщо ж такого номера телефону немає в базі, можна повідомити спеціалісту кол-центру особовий рахунок і він також буде включений до послуги з SMS-інформування,- прокоментував начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Даніїл Гулак.Він додав, що з моменту запровадження послуги кол-центром надіслано майже 70 тисяч таких повідомлень. З них про позапланові відключення електроенергії – 2427 повідомлень; про аварійні – 12744 повідомлення, про планові – 51388 повідомлень.

Нині триває активне підключення споживачів до інформаційної розсилки. Спеціалісти ПАТ «Черкасиобленерго» постійно дбають про надання якісного сервісу споживачам Черкаської області.

Шановні споживачі! Ми цінуємо ваш час та працю, тож якщо у вас ще не підключена послуга з SMS-інформування, просимо зателефонувати до кол-центру Товариства та повідомити про намір отримувати такі повідомлення. Обирайте для себе зручність, оперативність та комфорт.

Закрыть